با حضور فرماندار بستک

از پایگاهای برتر اوقات فراغت  تجلیل به عمل آمد



در پنجمن جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از پایگاهای برتر اوقات فراغت شهرستان بستک تجلیل به عمل آمد.‌

 


به گزارش صبح ساحل، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بستک با محوریت تجلیل از پایگاهای برتر اوقات فراغت و چگونگی تشکیل کمیته سامان ازدواج در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.‌
پنجمن جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور  مجتبی عامری معاون  امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان، قائدی امام جمعه  شهرستان،  بستان فرماندار  شهرستان ، برلس رئیس اداره ورزش وجوانان ، روسای ادارات شهرستان ، مسئولین پایگاه های اوقات فراغت و جوانان در سالن فرمانداری شهرستان بستک برگزار و از  ۱۵ پایگاه برتر اوقات فراغت شهرستان بستک تجلیل شد.
عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  شهرستان بستک را یکی از شهرستان های موفق در ستاد ساماندهی امور جوانان دانست و بیان داشت: سامانه جامع اوقات فراغت در استان هرمزگان هنوز راه‌اندازی نشده، اما اگر شهرستانی این قابلیت را دارد از جوانان صاحب ایده استفاده کند، جوانان ثبت نام کنند تا کارت تخفیف فراغت را در آن ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق پیمایشی که در سال ۱۳۹۸ از ۱۰۳۷ نفر از جوانان استان انجام شد سه دغدغه مهم آنان ‌کمبود امکانات فراغتی، عدم اطلاع از دوره های فراغت و هزینه دوره های فراغت بود.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از اصحاب رسانه خواست که جمع بندی اوقات فراغت توسط آن ها در فضای مجازی اطلاع رسانی شود تا خانواده ها از برنامه های اوقات فراغت در سطح استان آگاهی یابند.
همچنین در این جلسه طی لوحی از سوی استاندار  از دو خیراندیش حوزه ازدواج  و از ورزشکاران نائب قهرمان بدمینتون کشور خانم ها قائدیان و انجمی به همراه مربی آن ها خانم زارعی توسط اداره ورزش و جوانان و هیات بدمینتون شهرستان نیز در این جلسه تقدیر شد.
پیش از جلسه ستاد ساماندهی نیز با حضور  مجتبی عامری معاون  امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان و برلس رئیس اداره ورزش وجوانان نشستی با جوانان و اعضای سازمان مردم نهاد میراث بستکیه و انجمن ورزش دوستان جوان فرامرزان در محل دفتر اداره ورزش وجوانان و کارگاه آموزشی قبل از ازدواج نیز در مدرسه دخترانه زینبیه شهر بستک برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها